[Pardus-kullanicilari] 3G bağlantımı kurdum, ama sayfa açılmıyor

Ferit Mayat�rk fmayaturk at yahoo.de
14 Oca 2010 Per 15:32:09 EET

Haklısınız. Eğer mevcut bir bağlantı kurulmuşsa KPPP hata veriyor ve hiç bağlanmıyor. Ben zaten mevcut bağlantımı kapattım ve ondan sonra bağlandım. Sorunum bağlandıktan sonra herhangi bir internet sayfası açamamak.

Ferit MAYATÜRK

--- 14/01/10 Per tarihinde Aydın Deniz Şenler <adsenler at gmail.com> şöyle yazıyor: