[Pardus-kullanicilari] 3G bağlantımı kurdum, ama sayfa açılmıyor

Ferit MAYATÜRK ferit.mayaturk at gmail.com
14 Oca 2010 Per 14:08:44 EET

Merhabalar!
TurkcellConnect 3G (Huawei E1690) modemim var. Bugün (aylar sonra) sonunda
Pardus'ta çalıştırabildim. Nasıl yaptığımı daha önce açtığım yardım
başlıklarında yazacağım. Şu anki sorunum şu:
KPPP ile bağlantımı kurduktan sonra hiçbir internet sayfası açamıyorum.
(Gelen bayt=887, giden bayt=4415, yerel adres=mevcut, uzak adres=mevcut
)Bağlantı ayarlarında "Vekil Sunucu Yok" seçili. Ama hiçbir sayfa açılmıyor.
Biraz araştırdım ama sorunuma çözüm bulamadım. Yardım edeceklere şimdiden
teşekkürler!

--
Dr. Ferit MAYATÜRK
Çanakkale Sahil Sağlık Denetleme Merkezi