[Pardus-kullanicilari] Skype ve Kulaklık Sorunsalı

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
14 Oca 2010 Per 11:32:18 EET

Deniz bey, bende aynı sorundan çekiyordum, şu şekilde hallettim: Pardus
kararlı depolarında ki skype sürüm 2.0 olsa gerek. Devel deposunda ise
pulseaudio ile çalışan 2.1 sürümü mevcut. Yapmanız gereken alt-f2'e basıp
konsole yazıp enter'a basmak ve
karşınıza çıkan uç birimde şunları sırasıyla yazmak:

sudo pisi build
https://svn.pardus.org.tr/pardus/2009/devel/network/chat/skype/pspec.xml
sudo pisi it burayaoluşanpisidosyasınınadınıyazın(sky yazdıktan sonra tab'a
basarsanız o tamamlar)

Umarım sorununuz bu şekilde çözülür.

Kolaylıklar,
Kaan

14 Ocak 2010 10:16 tarihinde Deniz Ege Tunçay <