[Pardus-kullanicilari] PAE ve normal çekirdek ile kapalı kodlu virtualbox

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
13 Oca 2010 Çar 11:33:50 EET

PAE çekirdekte iken kapalı kodlu virtualbox kurdum..
Gerekli düzenlemelerle gayet güzel çalışıyor..
Normal çekirdekle açtığımda ise hata veriyor (bilindik vboxdrv hatası).
PAE çekirdekle kurulum sırasında yaptığım işlemleri normal çekirdekle
açılmış ortamda da yapayım dedim (kullanıcı yöneticisinde vboxdrv yi
kullanıcıya tanıtma, kernel 2,6 içerisine vboxdrv eklenmesi vs).
Zaten bu yapılacaklar yapılmış görünüyordu.
Sorum şu:
PAE çekirdek ve normal çekirdek için /etc/modules.autoload.d/kernel-2.6
yolları farklı mıdır?
Değilse neden hata veriyor?

--
Doç. Dr. Ünal Özüm