[Pardus-kullanicilari] Güncelleme sonrası birkaç sorun-2009

Metin Oğuz metinoguz26 at gmail.com
12 Oca 2010 Sal 23:22:05 EET

Dolphin'i root olarak açmak istemem; aklıma ilk gelenler usb modemle
otomatik bağlantı ayarları yapmak, 2008 de kullandığım thunderbird
dosyasını 2009'a kopyalamak için.
2009'da 2008'deki gibi dosya yöneticisi- yetkili kullanıcı gibi bir
uygulama var mı?

From: Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> On Tuesday 12 January 2010
15:34:51 Metin Oğuz wrote:

> [...]

3. sorun, dolphin'in root olarak açılmasından kaynaklanıyor. dolphin'in root
hesabıyla kullanımı istenilen bir şey değil. Neden böyle bir şey istiyorsunuz?