[Pardus-kullanicilari] Pardus SVN adreslerindeki eski düzeltmelerden dosya çekme

anil ozbek ozbekanil at gmail.com
12 Oca 2010 Sal 21:58:30 EET

Merhaba,

Pardus SVN adreslerinde bir zamanlar yaşamış fakat daha sonradan çeşitli
nedenlerle silinmiş dosyaları (proje, paket) eski düzeltme noktalarına (*
revision*) giderek (Google sağolsun) görebiliyorum ama bunları hangi SVN
komutuyla indirebileceğimi bulamadım, Google'de konuyla ilgili bir kaç komut
buldum ama istediğimi başaramadım. Ayrıca bazı internet sayfası
arayüzlerinde indir düğmesi oluyor ama bizim sayfalarda buna benzer bir şey
göremedim. Şu anda kopyala yapıştır yapıyorum (Lame) fakat girintilemeler
bozulduğu için işkence oluyor.

Şimdiden teşekkürler, kolay gelsin.