[Pardus-kullanicilari] Yazıcı kuyruğu nerde

ahmet nal neo_ferhat at yahoo.com
12 Oca 2010 Sal 16:20:05 EET

Pardus 2009 kullanıyorum ağ üzerinden ipp protokolü ile haberleştiğim bir yazıcı var. Yazıcı ile iletişimimde ve yazdırmada bir sorunum yok. Ancak yazıcıya gönderdiğim evrakları göremiyorum. lpq komutu var yazıcı kuyruğunu görüntüleyen ancak yanlış hatırlamıyorsam yazıcıya bir belge gönderdiğimde sistem çekmecesinde bir simge ile kuyruktaki işler gösteriliyordu. Yoksa yanlışmı hatırlıyorum doğru hatırlıyorsam bunu tekrar nasıl geri getiririm