[Pardus-kullanicilari] Java sorunu

Serdar Dalgic serdar at pardus.org.tr
12 Oca 2010 Sal 14:34:31 EET

2010/1/12 basar yıldırım <basaryldrm at gmail.com>

> selam arkadaşlar pardus 2009 RC  kullanıyorum
> http://213.161.146.167/jsp/common/system/login.jsp   adresine girmek
> istiyorum fakat

Merhaba;

> MAXIMO REQUIRES A JAVA ENABLED BROWSER!!
>
> If your browser doesn't have JVM, go to the following link
> Download Sun Java Plug-in
>
> hatasını veriyor hatadan dolayı kullanıcı adı ve şifresini giremiyorum
> firefox.opera ve konqueror tarayıcılarının hiçbiri giremiyor bu sorunu nasıl
> çözebilirim acaba

anladığım kadarıyla ilgili sayfa j2re-1_4_2_07 istiyor, bizim depoda var
olan sun-jre versiyonu ise sürüm 1.6.0_p15 .

Ki indirme linkinde j2re-1_4_2_07-windows-i586-p.zip yazıyor, siteyi yapan
insanlar linux diye bir işletim sisteminin varlığından bile haberdar
olmayabilirler :)

Pardus tarafında yapabileceğimiz bir şey yok gibi geliyor bana, isterseniz
sitenin sahipleriyle irtibata geçip durumu anlatabilirsiniz.

İyi günler.

--
- Serdar Dalgic