[Pardus-kullanicilari] pardus 2009.1 beta

ekrem cifter ehakkak at gmail.com
12 Oca 2010 Sal 08:20:21 EET

Pardus 2009.1 beta'yı Fujitsu Siemens Esprimo Mobile (centrino duo) ve
Eskort bilgisayarlarıma yükledim. Hiç sorunsuz çalışıyor. Hayret verici bir
sürate sahip oldu. Efektler de çok daha iyi. K3b şimdi çok güzel çalışıyor.
Compact (Hp) lerde çalıştıramadım. Ekran kapanıyor. Eski Compactda. Açılıyor
ancak kaptan ayarlarından sonra kitleniyor. Fazla bilgim olmadığı için ancak
bu kadar yazabiliyorum. Saygılar, Sevgiler.