[Pardus-kullanicilari] Partlara bölerek sıkıştırma

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
10 Oca 2010 Paz 12:31:56 EET

O zaman size işinizi kolaylaştırması için arayüzü önereceğim. Aşağıda ki
adresten ara yüzü indirin:

http://k7z.googlecode.com/files/Q7Z-0.8.0.tar.bz2

indirdikten sonra dolphin ile dosyayı indirdiğiniz odayı açın ve
sıkıştırılmış bu dosyayı bir odaya açın. Açılmış dosyalar içerisinde build
diye bir oda göreceksiniz. Bu odaya girin ve klavyenizde F4 tuşuna basın.
Böylelikle build dizini altında işlem yapmanızı sağlayacak bir uç birim
açılacak. Açılan uç birimde sırasıyla şunları yazınız:

make
sudo make install

böylelikle yazılımı kurmuş olacaksınız. Yazılımı açabilmek için aynı uç
birimde şu komutu verebilirsiniz:

Q7Z.pyw

Yazılımı sisteminizden kaldırmak için build dizini altında bu komutu
vermelisiniz:

sudo make uninstall

Umarım yeterince açıklayıcı olmuştur. Bu yazılım ile 7z uzantılı parçalı
sıkıştırılmış dosya hazırlayabilirsiniz.

Kolaylıklar,
Kaan