[Pardus-kullanicilari] Xfce'de paneli yitirdim..

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
10 Oca 2010 Paz 02:48:23 EET

Osman Bey,

Bildiğimce liste eklere izin vermiyor, o nedenle ekranın fotoğrafını çekip ekleme olanağım yok. Ama zaten gerek kalmamış sanırım görüntüye, söylemek istediğimi bulmuşsunuz.

Özgürlük İçin'den edindiğim bilgiler ışığında, Paket Yöneticisi'nden Xfce masa üstü paketlerinin hepsini kurdum. Sonra Bilgisayarı yeniden başlattım. Oturum açmak istediğimde kullanıcı adı ve şifreyi sorduğu bölümde, sol alttaki seçeneklerden Xfce Oturumu'nu seçiyorum ve böylece Xfce oturumuna başlıyorum.

Ama çıkarken dediğim gibi bilgisayarı düğmesinden kapatmak zorunda kalıyorum.

2. şıkı nasıl yapacağımı, eş deyişle konsoldan paneli nasıl başlatacağımı bilmiyorum. Özür dilerim. :-(

Konsol'dan çalışmaya bi türlü alışamadım daha. Ben acemi kullanıcılardanım, arayüzle çalışıyorum. :-)

Arada bir Pisi çalışmayınca güncellemeleri konsoldan yapıyorum. Onun da yolunu burada bir dost göstermişti. ;-)

Teşekkürler.

Ömer Özen