[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009.1 RC izlenimlerim

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
9 Oca 2010 Cmt 22:14:26 EET

Cihan, güzel diyorsun da ben kişisel girişimlerden bahsetmek istememiştim.
Öyle bir girişim baştan kaybedecektir. Çünkü bunu yapacak ne maddiyat söz
konusu ne birikim nede çevre. Bir sanayi odası veya sanayici kesim ile
birlikte bir çalışmadan bahsediyordum. Pardus bir saygın bir büyük bir
projedir, bir başka büyük ile işler yapıp çapını artırması faydalıdır demek
istemiştim. Tabii ki imkan oluşursa böyle bir fırsatı kaçırmam.