[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009.1 RC izlenimlerim

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
9 Oca 2010 Cmt 15:25:30 EET

Pardus 2009.1 bir sürü hata kaydıma derman olmuştur. Bir sürü yenilikle
geliyor olması da cabası. Birazdan bugzilla'yı bombalayacağım :) Gözüme
ilişen bir kaç nokta oldu, onları dillendirmek istiyorum:

- Türkçe sürümde kurulum esnasında arada unutulmuş İngilizce yazılar
bulunuyor.
- Sanırım Pardus 2009'da bespin diye bir pencere düzeni vardı, bu sürümde
bulamadım.
- Duvar kağıtları arasında Lly2 ve Lly3 odalarında bulunan resimlere bir
kullanıcı olarak hiç bir zaman ısınamadım.
- KDE ekibine amacım hakaret etmek değil ancak genede KDE4 ile gelen
bluetooth yazılımı vasatında altında bir yazılım. Onun yerine blueman kurulu
gelen bir Pardus bluetooth aygıtlarıyla daha barışık bir Pardus olacak.

Şimdilik ilk izlenimlerim bunlar, ellere sağlık gene mükemmel bir iş
çıkarılmış. Emeği geçen herkese teşekkür ederim.

Kaan