[Pardus-kullanicilari] [KDE4] klavyede sağ tuş menüsü ve işlevi

Caner Güral cgural at gmail.com
9 Oca 2010 Cmt 12:26:14 EET

Merhaba,

Klavyede, şu AltGr'nin yanında bulunan menü kısayolu tuşunu etkin olarak
kullanamıyorum. Örneğin Dolphin ile bir dizinin içerisindeyim. Bir dosya
seçili ve ben bu tuşa basarak onunla ilgili kısayol menüsünün
işaretçinin sağında gelmesini bekliyorum. Gelmiyor. İşaretçinin o an
bulunduğu konum neresi olursa olsun, bu Dolphin ya da Plasma'da böyle, o
an üzerinde çalıştığı programın kısayolunu çıkarıyor.

Aynı sorunu Thunderbird'te yaşamıyorum, Firefox'ta yaşamıyorum. O an bu
uygulamalar içerisinde hangi öğe seçiliyse, bu tuşa basar basmaz ona ait
kısayol menüsünü görüyorum.

Böyle bir şeyle karşı karşıya olanımız var mı? Bu menüyü işlevsel bir
biçimde kullanabiliyor musunuz?

Teşekkürler. İyi günler.

--
Caner GÜRAL