[Pardus-kullanicilari] Pidgin güncelleme sorunu

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
9 Oca 2010 Cmt 12:24:46 EET

Pardus 2009 kurulu sistemimde bütün güncellemeleri yaptım. Pisi arayüzünde
de konsolda da güncellemeyi denedim ve güncellenecek başka bir paket
bulamadım. Ancak sistemimde kurulu olan Pidgin sürümü 2.6.3, halbuki 2.6.4
kararlı depolarda mevcut. Pidgin'ı dışarıdan herhangi bir kurulum
gerçekleştirmedim. Doğrudan pisiden kurdum. Neden kararlı depoda kine terfi
etmediğini merak ediyorum. Yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar.

http://paketler.pardus.org.tr/info/2009/stable/source/pidgin.html

Kaan