[Pardus-kullanicilari] Boot-manager açılmıyor

Munir BUYUKYAZICI munir at buyukyazici.biz
8 Oca 2010 Cum 18:45:29 EET

Merhaba,
Kurumsal2'de açılış yöneticisini açmaya kalktığımda aşağıdaki [1] gibi çomar
hatası alıyorum açılan uyarı penceresini de kapatamıyorum. (Kurukafa ile
kapatıyorum)

[1] tr.org.pardus.comar.Missing:
Method 'listUnused' is not defined in script

konsoldan boot-manager komutunu verdiğimde ise şöyle [2] bir uyarı alıyorum.

[2] /usr/kde/3.5/share/apps/boot-manager/bm_mainview.py:594:
DeprecationWarning: BaseException.message has been deprecated as of Python
2.6
  if "Access denied" in exception.message:

Açılış yöneticisinde bekleme zamanını ve son açılış kaydını değiştirmek
istiyorum.
Konsaoldan nasıl yaparım.
Teşekkürler,

Münir BÜYÜKYAZICI