[Pardus-kullanicilari] Silinmiş dosyaları kurtarmak

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
8 Oca 2010 Cum 17:10:14 EET

Photorec kullanıdım testdisk kadar verimli değil,

testdisk işlemleri biraz uzun, zamanın varsa vede verilerin önemli ise
testdiski öneriyorum.

diskimim ext4 fat sistemi bozukdu, hatta okuma hatası (bad sektor) oluştur,
sonrada fiziksel hataya dönüştü buna rağmen 100 GB yakın bilgiyi
kurtarabildim.

testdisk de dikkat etmen gereken nokta dizinleri kurtarırken dizin içindeki
bağlı dizininler, ör: sadece bir dizini kopyalamaya çalışırken diskteki
dizinleri ve içindeki bilgileri defalarca (sonsuz donguye girip ) almaya
kalkabilirsin.