[Pardus-kullanicilari] Ekran boyutu degisimi sonrasi farenin kaybolmasi...

Server Acim serveracim at gmail.com
8 Oca 2010 Cum 14:39:18 EET

Merhaba,
Pardus Kurumsal sürüm "kararlı" hale gelene kadar beklemeye ve bürodaki
ikinci bilgisayara yeniden Pardus 2009 kurmaya karar verdim ve kurdum. Tüm
güncellemeleri yaptım. Pardus kullanıcıları listesine daha önce gönderdiğim
mailde anlattığım gibi:

http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2010-January/058729.html

ekran boyutunu yeniden yapılandırınca:
http://picasaweb.google.com/lh/photo/DK-Fv-xjw4wwj-xB_gNG0A?feat=directlink
1024x768'den, 1280x1024 haline getirince "yeni ayarları kabul et" seçeneğine
OK verdikten sonra, fare kayboluyor. Fakat, fare "ghost mouse" hale geliyor.

Bu sorunu nasıl düzeltebilirim?

Saygı ve sevgilerimle.

--
Server ACİM