[Pardus-kullanicilari] Xfce'de paneli yitirdim..

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
7 Oca 2010 Per 21:43:29 EET

Merhaba,

Biraz aptalca falan diyeceksiniz belki ama, 2009'a zar zor kurduğum Xfce masa ortamında bilgisayarı bir açıp kapamayla paneli yitirdim. :-(

Sistem ayarlarında Xfce'nin faresiyle birlikte 'panel'i görüyorum ama, üzerini imlediğimde herhangi bir devinimde bulunmuyor.

Başka yerlerde de aradım, bulamadım, sonunda size bir sorayım dedim.

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

Ömer Özen

Yahoo! Canada Toolbar: Search from anywhere on the web, and bookmark your favourite sites. Download it now
http://ca.toolbar.yahoo.com.