[Pardus-kullanicilari] İnternete Bağlanamama Sorunu

Taha Erkan taha2erkan at gmail.com
6 Oca 2010 Çar 21:03:05 EET

Kernel ve modullerin pisi paketleri test deposunda, ordan indirebilmek için
test deposunu eklemek lazım.
Test deposunu eklemek için ise paket yöneticisini açıp ayarlar menüsünden
paket yöneticisi uygulamasını yapılandır seçeneğini seçin. Açılan pencereden
Depolar sekmesine gelin ve Yeni Depo Ekle butonuna tıklayın. Karşınıza gelen
pencerede Depo ismi olarak pardus-test girebilirsiniz. Depo adresi olarak
http://paketler.pardus.org.tr/2009/pardus-2009-test/pisi-index.xml.bz2url'sini
yazın. Ekledikten sonra pardus-2009.1 deposunun seçeneğini
işaretsiz yapın pardus-test deposunu işaretli hale getirin. Test deposunu
ekledikten sonra stable depoyu pasif hale getirmezseniz paket çakışmaları
olabilir. Test deposunu ekledikten sonra güncellemeleri yaparsanız
sisteminize kernel 2.6.31.9 yüklenecektir.
Yalnız bir uyarıda bulunayım. Test deposu daha yeni paketleri içerir ama bu
paketler testten tam olarak geçmemiş paketlerdir. Bu yüzden sisteminiz daha
kırılgan hale de gelebilir, tam tersine son güncellemeleri içerdiği için
daha düzgün hale de gelebilir.
Ben şu an test deposunu kullanıyorum. Bir sorunla da karşılaşmadım. Bunu da
ekleyeyim.