[Pardus-kullanicilari] Pardus Kurumsal 2 ve Bergama Belediyesi

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
6 Oca 2010 Çar 20:26:18 EET

2010/1/5 Koray Ozdemir <186600 at gmail.com>

> [...]
> kadarı ile tahmin ettiğimden çok daha başarılı . Özellikle kurumlarda
> bulunan eski bilgisayarlar için gerçekten çok hızlı ve başarılı. Açıkçası
> ben (gerçi bu işin uzmanı değilim ama) Kde'nin (3 olsun 5 olsun) bu denli
> hızlı olabileceğini bilmiyordum. Emeği geçen arkadaşlara çok teşekkür
> ederim.
>
> Şimdiden Belediyemizdeki 1 Pardus 2009.1, 2 Pardus 2009 , 2 Pardus 2008 ve
> 1 Windows xp'li bilgisayarı Kurumsal sürümüne değiştirdim. Ben ve
> arkadaşlarım çok memnun olduk. Tekrar Pardus ekibine ve katkı sağlayan

Kurumsal henuz hazir degil, test sistemleri disinda kurmasaniz iyi olurdu.
CIktiginda tekrar kurmaniz gerekecek, yukselterek guncelleyemeyeceksiniz
diye biliyorum.

> Ayrıca birbiriyle alakalı sandığım 2 tane de sorum olacak.
>
> 1. Bu Kurumsal sürümünde tüm riskleri göz önüne alarak katkı deposundaki
> paketleri kurabilir miyiz ? Depoları korkumdan eklemedim , ekleyebileceksem
> hangilerini eklemeliyim (pardus 2008 contrib mi? 2009 contrib mi ? veya
> başka bir depo mu? .

Hayir, baska depolardan program kuramazsiniz, ayrica contrib olup olmayacagi
da net degil. Kurumsal sonucta :)

> 2. Pardus 2009 çalışırken kullandığım chromium browser paketi Kurumsal
> sürümde kurmaya kalktığımda "chromium-browser paketi dağıtım sürmünüz Pardus
> Corporate 2 ile uyumlu değil." diyor. bu paketi çalıştırabilir miyim ?

Paketi belki kurumsal altinda derlemeyi deneyebilirsiniz (pisi bi ile) ama
calismayabilir, sonucta bu farkli bir surum.

Emre