[Pardus-kullanicilari] 2009 açılamıyor

Fırat ÖNGÜL krizalit at gmail.com
6 Oca 2010 Çar 15:09:17 EET

Güncellemeleri dün yada daha önce yaptım ve güncellemelerden sonra sanırım
makineyi yeniden başlattığımı hatırlıyorum.

kurulum diski ile açıp sistem kurtarma seçeneklerinden gerek grubu
kurtarmayı gerekse pisi paketlerini geri almayı denediğimde hata veriyor
sanırım pisi paketinde dbusa bağlanıyor dedikten sonra
/mnt/target/var/run/dbus/system_bus_socket: Böyle bir dosya yada dizin yok

F3-Diski kurtar ı denedim ama o da aynı şekilde beklenmeyen bir hata oluştu
deyip yarım kaldı

şu an 2008.2 çalışan cd ile makineyi açtım ve bu mesajı yazıyorum işin kötü
tarafı bilgileri kurtarmak için sabit disk bölümlerini bağlayamıyorum çünkü
ext4 dosya sistemini tanımıyor.

bir şekilde verileri kurtarıp tekrar kurucam gibi görünüyor pardusu ama bir
daha ext4 dosya sistemi ile kesinlikle kurmam çok pişman oldum ext4 den.