[Pardus-kullanicilari] asus n61 pardus kablosuz sorunu

selim ok selimok at gmail.com
6 Oca 2010 Çar 13:48:56 EET

2010/1/6 bilgili bülend <bilgili.beyto at gmail.com>

> Merhaba, bir arkadaşımda Asus N61VG dizüstü bulunmakta, Pardus 2009 kurduk;
> ancak ethernet ya da wlan ile internete bağlanmıyor. Wlan'da ağı görmüyor.
> Ağ yöneticisinde Wifi Link 100 Serie yazıyor. Neden bağlanamadığını
> anlayabilmiş değilim. Tecrübeli kullanıcılardan yardımlarını
> esirgememelerini rica ediyorum.
> Bu arada Win 7 ve Ubuntu ile sorunsuz internete bağlanıyor makine

Eger diger dagitimlarda calisiyorsa en iyisi hata kaydi olusturmak.
lspci -nn  ve lsmod komutlarinin ciktilari ilk asamada yeterli olur,
gelistirici duruma göre baska ciktilar da isteyecektir sanirim.

Tabii bir yandan hata kayit sistemini beklerken, diger taraftan buradan
yardim almaya devam edebilirsiniz. Ayni ciktilari buraya tekrar göndermemek
icin, hata kaydini olusturduktan sonra, listeye hata numarasini veya
adresini yazabilirsiniz.

Iyi calismalar,
Selim

--