[Pardus-kullanicilari] 2009 açılamıyor

selim ok selimok at gmail.com
6 Oca 2010 Çar 12:28:28 EET

2010/1/6 Fırat ÖNGÜL <krizalit at gmail.com>

> Merhaba,
> Bu sabah açık bıraktığım makineye baktım ekran kitlenmişti. Mouseu
> oynattığımda yada klavyenin num lock una bastığımda görüntü gelmiyordu bende
> kasanın üzerinden restart attım.
> Şimdi makineyi açtığımda pardus güncellemelerinden oluşan pardus
> seçenekleri geliyor herhangi birini seçtiğimde ;
> mount : mounting /dev/sda5 on /newroot failed : Invalid argument
> switch_root : bad newroot /newroot
> [ 18.364844] Kernel panic - not syncing : Attempted to kill init!

Garip, daha az önce bir diger benzer soruya yanit vermistim. Ortak bir
soruna benziyor. Hmm ...
En son ne zaman güncelleme yaptiniz? Bir de listedeki diger soruya bakin,
orada sordugum sorularla ilgili bisey olabilir mi?

Iyi calismalar,
Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/