[Pardus-kullanicilari] Ağda Güvenli Dosya/klasör Paylaşımı

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
5 Oca 2010 Sal 13:35:37 EET

Selamlar,
Aslında her yerde sormaz. İlk bağlanırken kullanıcı ve şifre
belirttiğinde ve kaydet dediğinde yeniden sormayacaktır... Ek olarak
belirttiğiniz yöntemde usermask da vermekte fayda var. Zira birisinin
yeni yarattığı dosyayı diğeri düzenleyemeyecektir. Genel bir çalışma
isteniyorsa samba usermode ve usermask değişkenlerini kullanmak şart...
Aksi taktirde kullanıcılar yetkiler ile boğuşup durur...

Kolay gelsin,
Mucip:)

aydın deniz şenler yazmış: