[Pardus-kullanicilari] Fare kaybolmasi...

Server Acim serveracim at gmail.com
4 Oca 2010 Pzt 13:07:14 EET

Merhaba,
Müdürlük odasındaki HPCompaq dc7800 bilgisayarın "HP 7540" 17 inch monitörü
var.

Pardus 2009 yeniden kurdum. Ekranın boyutu ilk kurulduğunda 1024x768 olarak
geldi. Son güncellemeleri yaptım.

Ekranın boyutu 1280x1024 olabiliyor. "Ekranı Boyutlandır ve Döndür" ile
1280x1024 yaptığımda boyut o hale geliyor.

Fakat, "fare" gözükmüyor. Fare bir anda "İnvisible Mouse" oluyor. Farenin
gittiği yerler "görünmez adam" olarak tahmini oluyor.

Binbir deneme sonucunda boyutu eski haline "1024x768" haline getirdim.
Fakat, 1280x1024 yapmak istiyorum.

Bunu nasıl düzeltebilirim?

Sevgiler.

Bilgisayarın sistem bilgisi ekran görüntüsü:
http://img51.imageshack.us/img51/7218/acimsistem.png

--
Server ACİM
- Besteci (Composer)