[Pardus-kullanicilari] ATI Driver Sorunu

Onur Güven oguven at gmail.com
2 Oca 2010 Cmt 18:40:52 EET

Sürücü olaraktan ilk Pardus'u yüklediğimde fglrx olarak ön-tanımlıydı. Daha
sonrasında ben onu ATI'ye çevirmiştim.

Açık sürücü olarak Radeon'u seçtim. Şimdilik sorun yok gibi gözüküyor.

Esas sorunum, bilgisayarda işlem yaparken bir anda bütün sistemin
donmasıydı. Radeon yaptıktan sonra umarım bu sorun ortadan kalkar.
Kalkmadığı taktirde bulabileceğim ipuçları ile tekrar listeyi rahatsız
edeceğim :)

Yardımınız için teşekkürler,
Onur Guven