[Pardus-kullanicilari] c++ kullanımı

Güven Atbakan shibby1903 at gmail.com
2 Oca 2010 Cmt 03:30:08 EET

mono devolop tam işime yarayacak bir program.

ancak tek bir sorun var.

Compiler not found: g++ hatası veriyor. yaptığım araştırmalarda diğer adının
gcc derleyicisi olduğunu öğrendim. programın ayarlarına baktım, c nin
derleyicisi. ancak bu hatayı c++ kodladığımda alıyorum. biraz tuhaflık var.
bu konuyla ilgili bilgisi olanlardan yardım bekliyorum.