[Pardus-kullanicilari] Xfce

hadildonmez at mynet.com hadildonmez at mynet.com
1 Oca 2010 Cum 21:32:06 EET

Merhaba.

Pardus 2009 deposundan kurulan Xfce harika. Pardus 2008 üzerinde
kurulabilenden çok daha hızlı. Özellikle bilgisayarının donanımı zayıf
olanlara mutlaka denemelerini tavsiye ediyorum. Bir süreden beri yüklükte
emekliliğini yaşamakta olan emektar P3'üm adeta yeniden gençleşti. Hız
konusunda neredeyse 4 gb ramli ve 3 ghz işlemcili yeni bilgisayarımla
yarışıyor. Oysa ki hem Pardus 2008, hem de KDE 4'lü 2009, bu makineyi
emekliye ayırmam gerektiğine beni ikna etmişlerdi.

Bu yeni Xfce üzerinde beni üzen tek şey, pencerelerin renklerini
değiştirebildiğimiz ayarların kaldırılmış olması. Pencere kenarlıkları
başka bir ayar başlığında değiştirilebiliyor ama renkleri seçemiyoruz.
Yine de, bu kadar kusur kadı kızında bile bulunur.

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

İngilizce seviyenizi ücretsiz test edebilirsiniz.
Tıklayınız