[Pardus-kullanicilari] USB'den Pardus Kurulumu

Onur Güven oguven at gmail.com
1 Oca 2010 Cum 20:51:57 EET

Merhabalar,

Uzun zamandır Pardus'u takip ediyorum, dağıtımı yüklemek bugüne nasipmiş.
Pardus'u 2009-international.torrent olaraktan indirdim. Daha sonra
UNetbootin programı ile iso kalıbını 2 GB USB Belleğime çıkarttım.

150GB'lık HDD'nin 35 GB'ında Windows XP kuruludur. Geri kalan bölümünde
ArchLinux vardı ve Pardus'u Archlinux'un bulunduğu kısıma yüklemeye
çalışıyorum. Her türlü ayarı Pardus kurulum sayfalarında yaparaktan kurulum
işlemini başlattım.

Pardus HDD'yi formatladıktan sonra ilk denememde %9'da (gd Graphic
Libraryyüklenirken) takıldı. Ikinci denememde ise %16'da (kde-l10n-ca
yüklenirken)
ekran tamamen donup kaldı.

Pardus forumlarında araştırdım ve buna benzer sorun yaşayan herkese RAM'den
kaynaklanabileceği söylenmiş. Sistemimde 2x 512 RAM mevcuttur.

Teşekkürler,
Onur Guven