[Pardus-kullanicilari] Playonlinux ve Wammu çalışmıyor

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
1 Oca 2010 Cum 11:34:57 EET

Aydın kardeş
Paket yöneticinizin ön belleği açık mı? Eğer açıksa ön belleği boşalttıktan
sonra playonlinux u reinstall edin. Eğer ön bellekte mevcut olan bir paketse
ve bu pk de bir bozukluk varsa sistem indirme seçeneğinden önce bellekteki
pk seçeneğini değerlendiriyor. Sizin durumunuza benzer nvidia-current
pk.dekonsoldan zorg u zorlama ile dahi devreye alamamıış 800x600
çözünürlüğün
üzerine çıkamamıştım.Daha sonra kurulum sonrası pisi ön belleğini alışkanlık
olarak açtığımı düşünüp belleği temizledikten sonra tekrar reinstall edince
ekran kartı devreye girdi.İyi çalışmalar