[Pardus-kullanicilari] virtualbox--vboxdrv servisi

Ali EROL ali_erol at gmx.com.tr
24 Şub 2010 Çar 02:26:04 EET

Dediğinizi yaptım, Pavi sadece sürüm güncellendi - USB devreye girdi dedi ama ne USB devreye girdi ne de vboxdrv çalışır duruma geçti.

Tabi Pavi'den sonra makineyi resetledim, "vboxdrv setup" root'ayken konsolda çalıştırdım ama yine sonuç aynı.

--
NEU: Mit GMX DSL über 1000,- ¿ sparen!
http://portal.gmx.net/de/go/dsl02