[Pardus-kullanicilari] Eğitim CD'lerinin wine ile kullanımı?

Mucip mucip.ilbuga at gmail.com
24 Şub 2010 Çar 00:16:34 EET

Merhabalar,
Elimde çocuklar için ingilizce eğitim CD'si var. Ancak wine ile
çalıştıramıyorum. Aslında çalışıyor da ekranda göremiyorum. Mesela
Alt+Tab ile program geçişi yaparken programın çalıştığı küçük pencerede
görünüyor. Fakat geçiş yaptığımda ekran simsiyah oluyor... Ekran
çözünürlüğü ile oynadım fakat durum değişmedi :( Ekran efektlerinide
kapadım ama sonuç hüsran!

Daha önce buna benzer bir cd'yi çalıştırabilmiştim. Muhtemelen flash
tabanlı bir yazılım olsa gerek. Gerçi tek bir exe dosya görünüyor ama
çok da emin değilim. Fikri olan var mı?

Bu arada English with Maya diye bir yazılım... "Food and Drink" başlıklı..

Kolay gelsin,
Mucip:)