[Pardus-kullanicilari] virtualbox--vboxdrv servisi çalışmıyor

Ali EROL ali_erol at gmx.com.tr
23 Şub 2010 Sal 12:37:38 EET

Belki konu tekrarı olacak ama, "sevice list" kontrol ettiğimde

Servis | Durum | Otobaşla | Açıklama
vboxdrv |       |   evet   | VirtualBox Driver Service

yani açılışta otamatik başlat diyor ama "vboxdrv" servisi çalışmıyor.

bana bir çözüm önerebilirmisiniz, bu arada Virtualbox "OSE" değil yani Pardus deposundan değil kendi sayfasından indirerek kurdum.

Bu sonucu hem, Pardus 2008.2 ve Pardus 2009.1 sürümlerinde elde ettim.

"vboxdrv" nasıl çalışır?