[Pardus-kullanicilari] Konsoldan program yükleme

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
22 Şub 2010 Pzt 23:14:17 EET

teşekkür ederim hüseyin kardeş allah razı olsun  bu bilgi iyi oldu bende konsol neki diye arayıp duruyom  neyseki dediğinizi yaptım biraz değil bayağı bir tırtıklıyorum valla işletim sisteminde pardus bence mükemmel windows u biraz tırtıklayınca ya küt diye kapanıyordu yada her hafta formattan geçiyorduk  3 ay olacak tık demedi valla karıştırıyom bakalım tek sorunum komut vermekti onuda kurcalıya kurcalıya öğrenelim  napak keşke dahada kodsuz  pratik bir yolu olsaydı ;)
neyse emeğine sağlık teşekkür ederim selamlar saygılar