[Pardus-kullanicilari] Xf86-video-psb

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
20 Şub 2010 Cmt 20:06:02 EET

Fatih bey yanıtınız için çok teşekkür ederim. Vesa ile kullanım çok
sıkıntılı oluyor. Ekranda bir pencerenin açılması ve yenilenmesi bile çok
yavaş oluyor. Bu sürücüyü bir şekilde kullanılır hale getiremez miyiz?
İlgili hatayı bir başlık dosyasında bulunan include xf86mm.h yerine
xf86drm.h yazarak düzeltim. Ancak önceden de tek hata bu değildi, 7 ayrı
farklı hata halen mevcut. İlgili değişiklikleri yapsak ve yeni bir paket
olarak Pardus'da bulunmasını sağlasak uygun ve mümkün müdür?

Kolaylıklar,
Kaan