[Pardus-kullanicilari] Hangi Nvidia ekran kartı sorun çıkartmaz?

Hasan Alp İNAN hasan at trlinux.org
19 Şub 2010 Cum 11:26:10 EET

Merhaba

TV kartı ile Ekran kartının uyumsuzluğu derken tam olarak ne gibi bir
uyumsuzluktan bahsediyorsunuz? HD görüntüleme diyorsanız arkadaşın belirttiği
model HD görüntü destekleyen bir ürün. Aşağıda GPU üreticisinin sayfasında
özellikler altında belirtilmiş.

http://www.nvidia.com/object/product_geforce_9800gt_us.html

Temelde bilgisayarınızın kararlılığı bir çok unsurun düzgün çalışmasıyla
alakalıdır. Örneğin güç kaynağınız bilgisayar bileşenlerinin çektiği gücü
karşılayamıyorsa takılmalar, anlamsız göçmeler, kitlenmelerle
karşılaşabilirsiniz. Ama bu belirtiler basit bir modem arızasından veya ram
hatasından da kaynaklanabilir. Bu nedenle bilgisayar bileşenleri
oluşturulurken bazı hesaplamalar yapmak gerekiyor.

İyi çalışmalar.

19 Şubat 2010 Cuma günü (saat 11:09:20) CoskunAKTAS at iaosb.com.tr şunları
yazmıştı:
> Alper Bey
>
> http://www.cimri.com/zotac-9800gt-synergy-1-gb-256-bit-ddr3-tv-dvi-16x-ekra
> n-karti#pdetail
>
> yukarıdaki linkteki ekran kartı sizin yazdıklarınıza göre bir sorun
> çıkartmaz diye düşünüyorum. Doğru mudur?
>
> Bir soru daha bende skystar2 hd digital tv kartı var. Bu tv kartı ile
> yukarıdaki ekran kartı uyumsuzluk yaşar mı?
>

> Coşkun AKTAŞ
>

> Kendinizi özgür hissetmek ve virüslerden kurtulmak için Tübitak'ın yazdığı
> ücretsiz işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
>
> http://www.ozgurlukicin.com/ia/

> [...]

Hasan Alp iNAN
http://trlinux.org

Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Linux kullanın!

"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."

Yüksel Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
Ne Mutlu Türküm Diyene! - Mustafa Kemal ATATÜRK