[Pardus-kullanicilari] Hangi Nvidia ekran kartı sorun çıkartmaz?

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
19 Şub 2010 Cum 11:09:20 EET

Alper Bey

http://www.cimri.com/zotac-9800gt-synergy-1-gb-256-bit-ddr3-tv-dvi-16x-ekran-karti#pdetail

yukarıdaki linkteki ekran kartı sizin yazdıklarınıza göre bir sorun
çıkartmaz diye düşünüyorum. Doğru mudur?

Bir soru daha bende skystar2 hd digital tv kartı var. Bu tv kartı ile
yukarıdaki ekran kartı uyumsuzluk yaşar mı?

Coşkun AKTAŞ

Kendinizi özgür hissetmek ve virüslerden kurtulmak için Tübitak'ın yazdığı
ücretsiz işletim sistemi PARDUS'u kullanın.

http://www.ozgurlukicin.com/ia/

İZMİR grubuna katılmak için aşağıdaki linki tıklayın.