[Pardus-kullanicilari] pardus 2009 wiless kartini gormuyor

Alper Oguz alper2 at oguz.biz
19 Şub 2010 Cum 09:43:33 EET

sabri dundar wrote On 16-02-2010 18:39:
> Tesekkur ederim
> ise yaradi.
> Bende de Broadcom ağ kartı var. Bu kartın sürücüleri çekirdekte kapalı
> geliyormuş. Geçen gün sevgili geliştiriclerimizden Fatih Aşıcı bey
> aşağıdaki bir komut vermişti. Benim ki çalışmaya başladı siz de de işe
> yarayacağını sanıyorum.

Bu konuda arama yaparken Ubuntu forumlarında ilginç bir şeye denk geldim. Son
(4.) sayfaya bakarsanız, makinede Windows da varsa kablosuz ağı açma butonuna
Windows'ta basmayı ya da kablosuz ağ cihazının kapatılmış olma ihtimaline
karşı dizüstünün pilini ve fişini bir süre çıkarıp bu butonların
resetlenmesini sağlamışlar.

Alper Oğuz
alper2 at oguz.biz