[Pardus-kullanicilari] Hangi dizüstü bilgisayarı önerirsiniz?

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
18 Şub 2010 Per 14:04:23 EET

Dilekçem Hakem Heyeti tarafından Vatan Bilgisayar'a gönderildi. Yanıt
vermeleri için yanılmıyorsam bir aylık süreleri var. Vatan Bilgisayar'ın
İzmir şubesine Ankara 1. Tüketici Mahkemesi kararıda dilekçem ekinde
verildi. Avukatları araştırıyormuş.

İnternet sayfasından Teknosa'nın Mahkeme kararına Yargıtay'da itiraz edip
etmediğini araştırıyorum. Bir sonuç alamadım. Linux kullanıcıları derneği
bu konuda bilgi verirse memnun olurum.

Gelişme olursa kullanıcı listesini bilgilendireceğim. İzmir'deki
bilgisayar satıcılarına Mahkeme kararından bahsediyorum şaşırıyorlar.

İyi Günler

Coşkun AKTAŞ

Kendinizi özgür hissetmek ve virüslerden kurtulmak için Tübitak'ın yazdığı
ücretsiz işletim sistemi PARDUS'u kullanın.

http://www.ozgurlukicin.com/ia/

İZMİR grubuna katılmak için aşağıdaki linki tıklayın.