[Pardus-kullanicilari] 2. klavye ekleme

Ferit MAYATÜRK ferit.mayaturk at gmail.com
17 Şub 2010 Çar 11:31:29 EET

Ben de Pardus'u F klavye ayarlı olarak kullandığım için yaptıklarımı
aktarmak istiyorum.
Benim dizüstü bilgisayarım da aslında Q klavyeye sahip. Daha önceki
sürümlerde Parduswiki'de anlatılan yöntemle (Hadi beyin de bahsettiği
yöntem) F klavyeyi de ekleyip, öyle kullanıyordum.
Ben ayrıca kırtasiyeden A4 boyutunda yazıcılarda kullanılabilen çıkartma
kağıdı almış, tüm harfleri büyük karakterlerle yazmış ve F klavye düzenine
uygun şekilde tuşların boş bir noktasına onları yapıştırmıştım. Hala da öyle
duruyor. Gerçi artık onlara pek bakmıyorum ama başlangıçta ihtiyacım vardı.
Böylece hem Q hem de F klavye düzenini elimin altında görebiliyordum.
Bir tane de tuşlarını F klavye düzenine göre değiştirdiğim ince bir harici
klavyem de var ama çok ender kullanıyorum.
2009.1'i kurarken de klavye düzenimi kurulum sırasında F olarak seçtim ve ön
tanımlı olarak F klavye düzenini kullanıyorum.

16 Şubat 2010 20:42 tarihinde Ahmet Ercüment Abüsselam