[Pardus-kullanicilari] usb calışan cd yaptım ama masa üstü,ag,diyer ayarlarımı her seferinde yapmak zorunda kalıyorum..

kenan kılıçtaş aksbuca at gmail.com
16 Şub 2010 Sal 22:22:01 EET

Merhaba arkadaşlar ben calışan cd 2008.1 usb den çalıştırmak için cd
içerisindeki bütün dosyaları usb diske kopyaladım daha sonra boot klasör
içerisindeki isolinux dosya ismini syslinux olarak degiştirdim+bu dosya
içerisindeki isolinux.bin klasörünün ismini syslinux.bin yaptım sonra
isolinux.cfg klasör ismini syslinux.cfg yaptım syslinux.cfg klasörünü
wordpad ile açtım...''append initrd=/boot/initrd root=/dev/ram0 vga=791
splash=silent quiet'' ---yazan bölümü silip ''  append initrd=/boot/initrd
root=/dev/ram0 mudur=livedisk vga=791 splash=silent quiet yali4=debug ''
yerine yazarak  ekledim ve gfxboot /boot/isolinux/init yazan yeri gfxboot
/boot/syslinux/init olarak degiştirdim  kaydettim..usb den başlatım
servisler başlatıyor deyip ilerlemediginin farkına vardım araştırmalarım
sonunda ekran kartımın uyumlu olmadıgının farkına vardım  sonra boot klasorü
içerisindeki syslinux klasoru içerisindeki syslinux.cfg2i wordpad ile açarak
''  vga16fb:off xorg=safe noapic  '' ekleyerek ''  append
initrd=/boot/initrd root=/dev/ram0 mudur=livedisk vga16fb:off xorg=safe
noapic  ''halini verdim.. tekrar usb den başlattım kısa bir süre içerisinde
pardus açıldı kendime göre kişisel ayarlarımı uyguladım pardusu kapatıp
tekrar açtıgımda yapmış oldugum ayarların hepsinin silinmiş oldugunu gördüm
yani ilk kurulumdaki halini almış...

1.yapmış oldugum ayarları nasıl sabitleyebilirim?

2.yapmış oldugum açılış ram üzerine kurularak yapıldıysa usb uzerinden
açabilirim??