[Pardus-kullanicilari] OpenOffice Çöküyor

Hasan Alp İNAN hasan at trlinux.org
16 Şub 2010 Sal 17:57:28 EET

Bence direkt OpenOffice 3.2 'ye geçiş yapılsın. En azından birçok yeni özelliği
kullanabiliriz. Belki hata da ortadan kalkar. Sanıyorum şu an Türkçe çeviri
için bekletiliyor.

16 Şubat 2010 Salı günü (saat 15:46:18) Aydın Demirel şunları yazmıştı:

--

Hasan Alp iNAN
http://trlinux.org

Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Linux kullanın!

"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."

Yüksel Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
Ne Mutlu Türküm Diyene! - Mustafa Kemal ATATÜRK