[Pardus-kullanicilari] OpenOffice Çöküyor

Aydın Demirel aydindem at gmail.com
16 Şub 2010 Sal 12:09:55 EET

Merhaba;

Bir web sayfasındaki eğitim belgelerini düzenli bir hale getirmek için
openoffice içerisinde düzenleyerek kaydediyorum. Bunun için sitedeki seçtiğim
yerleri kopyala-yapıştır ile openoffice içerisine atıyorum (resimleri
bilgisayara kaydettikten sonra ekliyorum). Fakat dünden beri en az 10 kere
openoffice bu işlemi yaparken çöktü. Bir süre kopyala-yapıştır yaptıktan sonra
aniden çöküyor. Benimle aynı sorunu yaşayan var mı? Ya da çökme esnasında
openoffice'in debug 'ını alabilir  miyim?