[Pardus-kullanicilari] babylon

selçuk albayrak selbayrak at gmail.com
14 Şub 2010 Paz 18:36:09 EET

Üst menüden Araçlar'dan MİD'i tıklayıp açıyorsunuz, kelimeyi arama satrına
yazıp enter yapıyorsunuz. Bütün sözlüklerde arama yapılıp sizde tek tek
yanıtlara bakıp aradığınızı buluyorsunuz. Look up yazan dürbün ikonusatırına
aranacak kelimeyi yazıp look up kelimesine tıklanır. TFD, Longman,
Meriam-Webster, Encarta, Chambers, Cambr  AL, Wordref,  Onelook, Googleimage
search sözlüklerinin hepsi aynı anda arama yaparlar ve anında yanıtı çok
fazla sonuçlar içerisinden bulabilirsiniz. Bu kadar, İnşallah yardımcı
olabilmişimdir.