[Pardus-kullanicilari] Pardus Kurulum hatası

Serkan KURT ssserkkk at yahoo.com
12 Şub 2010 Cum 22:55:43 EET

Merhaba
Mavi ekran hatası genelde hafıza birimlerinden kaynaklanıyor. Ramlarınızı ve harddiskinizi kontrol etmenizi öneririm. Ramları pardus cd'si ile test edebilirsiniz. Hard Disk'i ise hiren's boot cd ile test edebilirsiniz. İnternette bu cd'nin iso'sunu bulabilirsiniz. Ramları ilk olarak kontrol etmek daha kolay olacaktır.