[Pardus-kullanicilari] Pardus Kurulum hatası

Kübra Ergün kubra.ergun.92 at gmail.com
12 Şub 2010 Cum 19:13:11 EET

Merhaba

   -   Bir kaç gün önceye kadar  pardus sorunsuz çalışıyordu. Virtualbox
sorun çıkardığı için  paketleri silip yeniden kurmak istedim. Virtualbox ile
ilgili tüm paketleri sildim ve bilgisayarı yeniden başlattığımda pardus
açılmadı. Bir kaç kez denedim ama pardus'u seçtikten sonra yükleme yerinde
donup kaldı.

    -  Pardus'u en baştan kurmak istedim. Pardus 2009.1 Cd ile kurulum
yapmayı denedim her şey normal giderken yeniden yükleme yerinde kaldı
böylece format da atamadım.( sistemi kurtar seçeneğini de seçtim ama yine
aynı sorunu verdi.) (--Başka bir bilgisayarda biçimlendirdim disk'i o
şekilde format atmayı denedim ama aynı sorunu verdi.)

    -  XP yükleyip oradan pardus'a geçersem sorun düzelebilir diye düşündüm.
XP'yi yüklerken  mavi ekran hatası verdi.

     - Belki bir çözüm olur diye Ubuntu cd siyle açmaya çalıştım. Her şey
iyi giderken açılmadı ve altta yazdığım hatayı verdi.

            run-init /sbin/init: I/0 = error
            Kernel panic - not syncing: Attempted to kill init!--

-  Şimdi hangi cd yi takarsam takayım alttaki hatayı veriyor.

          GRUP loading stagel 1.5.

           GRUP loading, please wait...

              Eror 17

   Bu sorunu nasıl düzeltebilirim. Bir bilgisi olan var mı?