[Pardus-kullanicilari] pardus kullanım hızı

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
12 Şub 2010 Cum 03:47:55 EET

Aramıza Hoşgeldiniz,

İlk bakışta gözüme çarpan bilgisayarınızın teknolojisi oldu. İşlemci
bilgisi vermemişsiniz ama 256 MB ekran kartı ve 20 GB sabit disk,
teknolojisi göreceli olarak eski bir bilgisayar söz konusu olduğuna
işaret ediyor. Şahsi tahminim sorunun esasen donanım kaynaklı olduğu.
Eski teknolojiden dolayı Pardus'unuz yavaş çalışıyor olabilir.

Listede olan başka arkadaşların yorumları umarım performans artışını
sağlayacak öneriler içerir.

Tekrar hoşgeldiniz. İyi Çalışmalar,

Çağaçan Değer