[Pardus-kullanicilari] Paket Yöneticisi güncelleme için proxy ayarlarımı kullanamıyor

Ferit MAYATÜRK ferit.mayaturk at gmail.com
11 Şub 2010 Per 11:26:07 EET

Merhabalar!
Paket Yöneticisinde (grafik ortamda) güncellemeleri kontrol etmek
istediğimde ağ hatası alıyorum. İş yerimdeki ağı kullanıyorum. Bunun için
Paket Yöneticisi dahil gerekli tüm vekil sunucu ayarlarını yaptım. Daha
önceki güncellemelerimi de bu şekilde yapmıştım. 2009.1 sürümünü
kullanıyorum ve en son 1 hafta-10 gün kadar önce güncelleme yapmıştım.
Güncellemeleri kontrol edemiyorum ama aynı vekil yapılandırmasıyla program
kurmak istediğimde kurabiliyorum. Konsolda bu işlemleri denediğimde aynı
hatayı pisi up komutuna alıyorum. güncellemeleri kontrol eden komut
yanılmıyorsam pisi lu, bu komut hata vermiyor. konsoldan da paket kurmak
istediğimde kurabiliyorum. bu komutların çıktıları aşağıda. Problemin ve
çözümün ne olduğu konusunda yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler!

ferit-pardus ferit # pisi up
Depolar güncelleniyor
* pardus-2009 deposu güncelleniyor.
'http' protokolü için vekil yapılandırması bulundu.
Sistem Hatası. Program Sonlandırıldı.
(-3, '\xc4\xb0sim
\xc3\xa7\xc3\xb6z\xc3\xbcn\xc3\xbcrl\xc3\xbc\xc4\x9f\xc3\xbcnde
ge\xc3\xa7ici ba\xc5\x9far\xc4\xb1s\xc4\xb1zl\xc4\xb1k')
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Geri izleme verisi almak için lütfen --debug seçeneğini kullanın.
ferit-pardus ferit # pisi lu
Yükseltilecek paket yok.
ferit-pardus ferit # pisi it youtube-dl
Paket(ler)in toplam boyu: 13.00 KB
İndiriliyor 1 / 1
youtube-dl paketi pardus-2009 deposunda bulundu.
'http' protokolü için vekil yapılandırması bulundu.
youtube-dl-0.0_20100106-21-4.pisi (13.0 KB)100%      5.35 MB/s [00:00:00]
[tamamlandı]
Kuruluyor 1 / 1
youtube-dl-0.0_20100106-21-4.pisi [önbellekte]
youtube-dl paketi 0.0_20100106 sürümü 21 yayımı 4 inşası kuruluyor.
youtube-dl dosyaları arşivden çıkartılıyor.
youtube-dl paketi yapılandırılıyor
youtube-dl yapılandırıldı.
youtube-dl kuruldu.
ferit-pardus ferit #

--
Dr. Ferit MAYATÜRK
Çanakkale Sahil Sağlık Denetleme Merkezi