[Pardus-kullanicilari] Pisi hatası

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
10 Şub 2010 Çar 20:58:23 EET

On Wed, 10 Feb 2010 19:01:38 +0200
güven tüfekçi <guventufekci at gmail.com> wrote:

> 2009.1 olsa gerek çünkü daha 2 hafta önce siteden indirdim ve kurdum.
> Zannedersem daha hiç güncelleme yapamadım benzer sorunlardan dolayı.

 Bilgisayar açılırken açılış menüsünde (ilk Pardus ile ilgili görsel
gördüğünüz ekran) Anthropoides Virgo yazıyor mu ? Yazıyorsa 2009.1 dir.

 Bir kereliğine konsole programını açıp

 su -

 komutunu girip parola kısmına  ( "-" yi unutmayın) yetkili kullanıcı
(root) parolasını girin ve

 pisi up

 komutunu verin. Bir hata çıktısı ya da sorun verirse tüm çıktıyı
iletir misiniz ?